Photo Rating Website
Start vanitas, A vat-25, uszkujnik-, v1.3, mody
ustawianie zapłonu jawka

ustawianie zapłonu jawka, ogar 200 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
Najprociej ustawisz w taki sposób:A. Co jest potrzebne:-klucz do wiec-czujnik zegarowy z przystawkš(lub gwód, ołówek)-suwmiarka(można się obejć, wystarczy porzšdna linijka)-rubokręt płaski(porzšdny i szeroki)-szczelinomierz(lub blaszka 0,40mm i bibuła(0,05mm))-ewentualnie nóż lub drobna piłka do metaluB. Ustawianie platynek:1. Wykręć wiecę zapłonowš za pomocš klucza i dokręć głowicę.2. Wkręć w miejsce wiecy czujnik zegarowy(lub wsad ołówek, gwód, suwmiarkę; polecam gwód).3. Za pomocš delikatnego stukania kopkš ustaw tłok w GMP(Górne Martwe Położenie; po prostu jak najbliżej wiecy zapłonowej).4. Odczytaj wartoć na czujniku zegarowym(lub zaznacz położenie na gwodziu - np. umieć go równolegle do ożebrowania cylindra i prostopadle do krawędzi głowicy a następnie zaznacz w miejscu styku krawędzi głowicy z gwodziem).5. Powtórz czynnoci od pkt. 2 do 4, aby sprawdzić czy pomiar(zaznaczenie) jest dokładny.6. Odkręć za pomocš rubokręta 3 ruby w prawym deklu silnika mocujšce osłonę iskrownika.7. Polunij rubę mocujšcš kowadełko platynek(ten element nieruchomy; pamiętaj, że tłok jest w GMP!).8. Wsuń między styki platynek blaszkę(dowolnš luz z szczelinomierza) o gruboci 0,40mm a następnie docinij młoteczek w kierunku krzywki a kowadełko do młoteczka jednš rękš.9. W tej pozycji dokręć rubę mocujšcš kowadełko, mocno z wyczuciem.10. Powtórz czynnoci od pkt. 2 do 4. i wsad ponownie blszkę między styki, przy prawidłowej regulacji powinna wchodzić z lekkim oporem w innym przypadku powtórz pkt. 7 do 9.C. Ustawianie zapłonu.1. Silnik jest rozkręcony jak w przypadku B.2. Odejmij od pomiaru na czujniku 1,40 -1,70 mm(silnik zablokowany) lub 1,70 - 2,00mm (silnik odblokowany)(w przypadku gwodzia za pomocš suwmiarki lub linijki odmierz i zaznacz drugš kreskę w kierunku tłoka w odległoci 2,00mm od poprzedniej)3. Za pomocš kopki i koła(silnik na biegu) ustaw tłok w takim położeniu jaki wychodzi z obliczeń w pkt. 2(w przypadku gwodzia krawęd głowicy ma się znaleć ciut za kreskš przed chwilš zaznaczonš(a pomiędzy nimi dwoma)). UWAGA! Tłok ustawiony jest poprawnie tylko wtedy kiedy zatrzyma się go w obliczonym położeniu w momencie, w którym porusza się w kierunku GMP a nie DMP!!(Dolny Martwy Punkt; masymalne położenie tłoka w kierunku silnika).4. Odkręć ruby mocujšce iskrownik(dwie; u góry i na dole).5. Obracaj iskrownikiem w prawo lub lewo tak długo aż przerwa między stykami przerywacza wyniesie 0,05mm(mierzšc szczelinomierzem lub wsadzajšc ciasno bibułę).6. Mocno ale z wyczuciem dokręć ruby mocujšce iskrownik.7. Powtórz teraz bardzo dokładnie czynnoci B(pkt. 2-10) i C(pkt. 1-6).D. Składanie1. Dokręć porzšdnie jeszcze raz iskrownik i platynki.2. Dokręć ruby mocujšce osłonę iskrownika.3. Dokręć wiecę zapłonowš za pomocš klucza(wyczyć jš i wyreguluj przerwę pomiędzy elektrodami, powinna wynosić jak w przypadku platynek 0,40mm)KONIEC!Proste co?! Metod jest mnóstwo, ta jest najprostsza i najbardziej skuteczna, mam nadzieję, że nie pisałem tego na marne... Prawidłowy punkt zapłonu idealny dla silnika ustawia się dowiadczalnie, u mnie ok. 1,75mm, na oko ciut przed 2,00mm. Pozdrawiam [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl
  • Jak łatwo nam poczuć się tą jedyną i jakież zdziwienie, kiedy się nią być przestaje.

    Designed By Royalty-Free.Org