usterki3, AuTO MoTO, Audi A6 diagnostyka skrzyni
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535 Strona 1 z 16 Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535 Usterka 18161 / P1753 Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18161 / P1753 PrzełĢcznik trybu Tiptronic -F189- niewiarygodny sygnał ª Poszczególne czujniki Halla nie przełĢczajĢ do masy – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 011 ŗ OdnoĻnik – Sprawdzię ustawienie ciħgna dŅwigni przełĢczania zakresów ŗ Gr.napraw37 ª ZłĢcze wtykowe nie podłĢczone do mechanizmu przełĢczania zakresów ª Brak zasilania napiħciowego na mechanizmie przełĢczania zakresów ª Przerwane wszystkie 3 przewody trybu Tiptronic – Sprawdzię zasilanie napiħciowe osłony mechanizmu przełĢczania ŗ Rozdział – Sprawdzię prowadzenie przewodów i złĢcza wtykowe wg schematu elektrycznego ª Uszkodzony przełĢcznik trybu Tiptronic -F189- – Wymienię osłonħ mechanizmu przełĢczania z przełĢcznikiem trybu Tiptronic ŗ Gr.napraw37 Usterka 18162 / P1754 Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18162 / P1754 PzełĢcznik trybu Tiptronic, do góry -F189- przerwa / zwarcie z potencjałem plus ª Przerwa / zwarcie z potencjałem plus w przycisku przełĢczania w górħ lub w przewodach ª Przerwa/zwarcie z potencjałem plus w przyciskach trybu Tiptronic w kierownicy lub w przewodach – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 011 ŗ OdnoĻnik – Sprawdzię prowadzenie przewodów i złĢcza wtykowe wg schematu elektrycznego ª Uszkodzony przełĢcznik trybu Tiptronic -F189- – Sprawdzię zasilanie napiħciowe osłony mechanizmu przełĢczania ŗ Rozdział – Wymienię osłonħ mechanizmu przełĢczania z przełĢcznikiem trybu Tiptronic ŗ Gr.napraw37 Usterka 18163 / P1755 Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18163 / P1755 vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3 2008-01-01 Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535 Strona 2 z 16 PrzełĢcznik trybu Tiptronic, do tyłu -F189- przerwa / zwarcie z potencjałem plus ª Przerwa / zwarcie z potencjałem plus w przycisku redukcji lub w przewodach ª Przerwa/zwarcie z potencjałem plus w przyciskach trybu Tiptronic w kierownicy lub w przewodach – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 011 ŗ OdnoĻnik – Sprawdzię zasilanie napiħciowe osłony mechanizmu przełĢczania ŗ Rozdział ª Uszkodzony przełĢcznik trybu Tiptronic -F189- – Sprawdzię zasilanie napiħciowe osłony mechanizmu przełĢczania ŗ Rozdział – Wymienię osłonħ mechanizmu przełĢczania z przełĢcznikiem trybu Tiptronic ŗ Gr.napraw37 Usterka 18164 / P1756 Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18164 / P1756 PrzełĢcznik trybu Tiptronic, rozpoznanie -F189- przerwa / zwarcie z potencjałem plus ª W przewodach łĢczĢcych prowadzĢcych do podzespołu jest przerwa lub zwarcie z potencjałem plus – Sprawdzię prowadzenie przewodów i złĢcza wtykowe wg schematu elektrycznego ª Uszkodzony przełĢcznik trybu Tiptronic -F189- – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 002 ŗ OdnoĻnik – Sprawdzię zasilanie napiħciowe osłony mechanizmu przełĢczania ŗ Rozdział – Wymienię osłonħ mechanizmu przełĢczania z przełĢcznikiem trybu Tiptronic ŗ Gr.napraw37 Usterka 18169 / P1761 Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18169 / P1761 Blokada włĢczania ӄ elektromagnes -N110- zwarcie z masĢ Elektromagnes blokady dŅwigni przełĢczania zakresów -N110- nie moŇe zostaę dezaktywowany, tzn. dŅwignia przełĢczania zakresów nie moŇe zostaę przy naciĻniħtym pedale hamulca wyłĢczona z połoŇenia „P“ lub „D“ PrzyporzĢdkowanie ª Brak zasilania napiħciowego elektromagnesu blokady dŅwigni przełĢczania zakresów -N110- ª Uszkodzony bezpiecznik ª Zwarcie z masĢ – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 003:z hydraulicznym sterowaniem „E17“ ŗ OdnoĻnik , z hydraulicznym sterowaniem „E18/2“ ŗ OdnoĻnik – Sprawdzię bezpieczniki, prowadzenie przewodów i vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3 2008-01-01 Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535 Strona 3 z 16 hydraulicznego sterowania do skrzyni biegów ŗ Gr.napraw00 złĢcza wtykowe wg schematu elektrycznego ª Uszkodzony elektromagnes blokady dŅwigni przełĢczania zakresów -N110- – Sprawdzię działanie elementów wykonawczych:z hydraulicznym sterowaniem „E17“ ŗ Rozdział , z hydraulicznym sterowaniem „E18/2“ ŗ Rozdział – Przeprowadzię sprawdzanie elektryczne, etap sprawdzania nr 2 ŗ OdnoĻnik i nr 17 ŗ OdnoĻnik ª Uszkodzony komputer sterujĢcy automatycznej skrzyni biegów -J217- – Wymienię komputer sterujĢcy komputer sterujĢcy automatycznej skrzyni biegów - J217- Usterka 18170 / P1762 Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18170 / P1762 Blokada włĢczania ӄ elektromagnes -N110- zwarcie z potencjałem plus Elektromagnes blokady dŅwigni przełĢczania zakresów -N110- nie moŇe zostaę aktywowany w połoŇeniu dŅwigni przełĢczania zakresów „P“ i „N“, tzn. przy nienaciĻniħtym pedale hamulca dŅwignia nie moŇe zostaę wyłĢczona z połoŇenia „P“ i „N“ PrzyporzĢdkowanie hydraulicznego sterowania do skrzyni biegów ŗ Gr.napraw00 ª W przewodzie łĢczĢcym prowadzĢcym do podzespołu jest przerwa lub zwarcie z potencjałem plus – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 003:z hydraulicznym sterowaniem „E17“ ŗ OdnoĻnik , z hydraulicznym sterowaniem „E18/2“ ŗ OdnoĻnik – Sprawdzię prowadzenie przewodów i złĢcza wtykowe wg schematu elektrycznego ª Uszkodzony elektromagnes blokady dŅwigni przełĢczania zakresów -N110- – Sprawdzię działanie elementów wykonawczych:z hydraulicznym sterowaniem „E17“ ŗ Rozdział , z hydraulicznym sterowaniem „E18/2“ ŗ Rozdział – Przeprowadzię sprawdzanie elektryczne, etap sprawdzania nr 2 ŗ OdnoĻnik i nr 17 ŗ OdnoĻnik ª Uszkodzony komputer sterujĢcy automatycznej skrzyni biegów -J217- – Wymienię komputer sterujĢcy komputer sterujĢcy automatycznej skrzyni biegów - J217- Usterka 18171 / P1763 Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18171 / P1763 Blokada włĢczania ӄ elektromagnes -N110- vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3 2008-01-01 Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535 Strona 4 z 16 przerwa Elektromagnes blokady dŅwigni przełĢczania zakresów -N110- nie moŇe zostaę aktywowany w połoŇeniu dŅwigni przełĢczania zakresów „P“ i „N“, tzn. przy nienaciĻniħtym pedale hamulca dŅwignia nie moŇe zostaę wyłĢczona z połoŇenia „P“ i „N“ PrzyporzĢdkowanie hydraulicznego sterowania do skrzyni biegów ŗ Gr.napraw00 ª W przewodzie łĢczĢcym prowadzĢcym do podzespołu jest przerwa – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 003:z hydraulicznym sterowaniem „E17“ ŗ OdnoĻnik , z hydraulicznym sterowaniem „E18/2“ ŗ OdnoĻnik – Sprawdzię prowadzenie przewodów i złĢcza wtykowe wg schematu elektrycznego ª Uszkodzony elektromagnes blokady dŅwigni przełĢczania zakresów -N110- – Sprawdzię działanie elementów wykonawczych:z hydraulicznym sterowaniem „E17“ ŗ Rozdział , z hydraulicznym sterowaniem „E18/2“ ŗ Rozdział – Przeprowadzię sprawdzanie elektryczne, etap sprawdzania nr 2 ŗ OdnoĻnik i nr 17 ŗ OdnoĻnik ª Uszkodzony komputer sterujĢcy automatycznej skrzyni biegów -J217- – Wymienię komputer sterujĢcy komputer sterujĢcy automatycznej skrzyni biegów - J217- Usterka 18179 / P1771 (tylko samochody bez magistrali CAN) Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18179 / P1771 sygnał obciĢŇenia z komputera sterujĢcego silnika przerwa / zwarcie z potencjałem plus Sygnał obciĢŇenia jest przekazywany z komputera sterujĢcego silnika do komputera sterujĢcego automatycznej skrzyni biegów - J217- Informacje pomiħdzy komputerami sterujĢcymi wymieniane sĢ poprzez przewód łĢczĢcy Warunek rozpoznania usterki: Sygnał liczby obrotów silnika i sygnał przepustnicy OK, ale przez 245 ms nie rozpoznano sygnału obciĢŇenia Samochody bez magistrali CAN ŗ Gr.napraw00 ª Przewód łĢczĢcy miħdzy komputerem sterujĢcym silnika a komputerem sterujĢcym skrzyni biegów dla sygnału obciĢŇenia jest przerwany lub w przewodzie jest zwarcie z masĢ albo potencjałem plus – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 009 ŗ OdnoĻnik – Odczytaę pamiħę usterek komputera sterujĢcego silnika ŗ Gr.napraw01 – Przeprowadzię sprawdzanie elektryczne, etap sprawdzania nr 23 ŗ OdnoĻnik ª Przewód łĢczĢcy do dalszych podzespołów, które odbierajĢ ten sygnał (np. komputer samochodowy), jest przerwany lub w przewodzie jest zwarcie z potencjałem plus ª Zwarcie w podzespołach, które równieŇ odbierajĢ ten sygnał (np. komputer samochodowy) – Sprawdzię prowadzenie przewodów i złĢcza wtykowe wg schematu elektrycznego – Odczytaę pamiħę usterek innych podzespołów, np. zestawu wskaŅników ŗ Gr.napraw01 ª Brak sygnału lub nieprawidłowy sygnał z komputera sterujĢcego silnika – Odczytaę pamiħę usterek komputera sterujĢcego silnika i usunĢę usterki ŗ Gr.napraw01 vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3 2008-01-01 Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535 Strona 5 z 16 Usterka 18180 / P1772 (samochody bez magistrali CAN) Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18180 / P1772 sygnał obciĢŇenia z komputera sterujĢcego silnika zwarcie z masĢ Sygnał obciĢŇenia jest przekazywany z komputera sterujĢcego silnika do komputera sterujĢcego automatycznej skrzyni biegów - J217- Informacje pomiħdzy komputerami sterujĢcymi wymieniane sĢ poprzez przewód łĢczĢcy Warunek rozpoznania usterki: Sygnał liczby obrotów silnika i sygnał przepustnicy OK, ale przez 245 ms nie rozpoznano sygnału obciĢŇenia Samochody bez magistrali CAN ŗ Gr.napraw00 ª Przewód łĢczĢcy miħdzy komputerem sterujĢcym silnika a komputerem sterujĢcym skrzyni biegów dla sygnału obciĢŇenia jest przerwany lub w przewodzie jest zwarcie z masĢ albo potencjałem plus – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 009 ŗ OdnoĻnik – Odczytaę pamiħę usterek komputera sterujĢcego silnika ŗ Gr.napraw01 – Przeprowadzię sprawdzanie elektryczne, etap sprawdzania nr 23 ŗ OdnoĻnik ª W przewodzie łĢczĢcym prowadzĢcym do kolejnych podzespołów, które odbierajĢ ten sygnał (np. komputer samochodowy), jest zwarcie z masĢ ª Zwarcie w podzespołach, które równieŇ odbierajĢ ten sygnał (np. komputer samochodowy) – Sprawdzię prowadzenie przewodów i złĢcza wtykowe wg schematu elektrycznego – Odczytaę pamiħę usterek innych podzespołów, np. zestawu wskaŅników ŗ Gr.napraw01 ª Brak sygnału lub nieprawidłowy sygnał z komputera sterujĢcego silnika – Odczytaę pamiħę usterek komputera sterujĢcego silnika i usunĢę usterki ŗ Gr.napraw01 Usterka 18192 / P1784 (samochody bez magistrali CAN) Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18192 / P1784 przewód przełĢczania w górħ i w dół przerwa / zwarcie z masĢ Informacje pomiħdzy komputerami sterujĢcymi wymieniane sĢ poprzez przewód łĢczĢcy Samochody bez magistrali CAN ŗ Gr.napraw00 ª W przewodzie łĢczĢcym miħdzy komputerem sterujĢcym silnika a komputerem sterujĢcym skrzyni biegów dla przełĢczania w górħ i w dół jest przerwa lub zwarcie z masĢ – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 004 ŗ OdnoĻnik – Odczytaę pamiħę usterek komputera sterujĢcego silnika ŗ Gr.napraw01 – Przeprowadzię sprawdzanie elektryczne, etap sprawdzania nr 26 ŗ OdnoĻnik Usterka 18193 / P1785 (samochody bez magistrali CAN) Polecenie na -VAS 5051 A- Mo Ň liwa przyczyna usterki Usuwanie usterki 18193 / P1785 przewód przełĢczania w górħ i w dół zwarcie z potencjałem plus Informacje pomiħdzy komputerami sterujĢcymi wymieniane sĢ poprzez ª W przewodzie łĢczĢcym miħdzy komputerem sterujĢcym silnika a – Odczytaę blok wartoĻci mierzonych 004 ŗ OdnoĻnik – Odczytaę pamiħę usterek vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3 2008-01-01
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.planette.xlx.pl
|
|
|
Tematy
Startvag com programming-03HIDS, Diagnostyka VAGUstawienie kąta wtrysku - pompa wtryskowa TDI, Samochód, Grupa VAG - VW, Audi, Seat, Skoda, Dokumenty i instrukcjeurządzenia elektr. diagnoza, GOLF-1998 BORA-1999 Instrukcja Naprawusg ciąza, weterynaria, Diagnostyka obrazowaVAG- how to, #mechanika samochodowa#, DiAgNoStYkAvaderstad biodrill skrzynia nasienna siewnik do drobnych nasion , Siewniki VADERSTADVADEMECUM diagnosty 2013, pobierzusb auto update mb62, Firmware mojego sprzętu, Firware TOSHIBA SERVISursus C-360-low-res, AUTO, Shematy i inneustawienie TPS, Auto róności
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plangela90.opx.pl
|