Photo Rating Website
Start vanitas, A vat-25, uszkujnik-, v1.3, mody
usterki3

usterki3, AuTO MoTO, Audi A6 diagnostyka skrzyni [ Pobierz całość w formacie PDF ]
Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535
Strona 1 z 16
Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535
Usterka 18161 / P1753
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18161 / P1753
PrzełĢcznik trybu Tiptronic -F189-
niewiarygodny sygnał
ª
Poszczególne czujniki Halla nie
przełĢczajĢ do masy
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 011
ŗ OdnoĻnik
– Sprawdzię ustawienie ciħgna
dŅwigni przełĢczania zakresów
ŗ Gr.napraw37
ª
ZłĢcze wtykowe nie
podłĢczone do mechanizmu
przełĢczania zakresów
ª
Brak zasilania napiħciowego
na mechanizmie przełĢczania
zakresów
ª
Przerwane wszystkie 3
przewody trybu Tiptronic
– Sprawdzię zasilanie
napiħciowe osłony
mechanizmu przełĢczania
ŗ Rozdział
– Sprawdzię prowadzenie
przewodów i złĢcza wtykowe
wg schematu elektrycznego
ª
Uszkodzony przełĢcznik trybu
Tiptronic -F189-
– Wymienię osłonħ mechanizmu
przełĢczania z przełĢcznikiem
trybu Tiptronic
ŗ Gr.napraw37
Usterka 18162 / P1754
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18162 / P1754
PzełĢcznik trybu Tiptronic, do góry -F189-
przerwa / zwarcie z potencjałem plus
ª
Przerwa / zwarcie z
potencjałem plus w przycisku
przełĢczania w górħ lub w
przewodach
ª
Przerwa/zwarcie z potencjałem
plus w przyciskach trybu
Tiptronic w kierownicy lub w
przewodach
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 011
ŗ OdnoĻnik
– Sprawdzię prowadzenie
przewodów i złĢcza wtykowe
wg schematu elektrycznego
ª
Uszkodzony przełĢcznik trybu
Tiptronic -F189-
– Sprawdzię zasilanie
napiħciowe osłony
mechanizmu przełĢczania
ŗ Rozdział
– Wymienię osłonħ mechanizmu
przełĢczania z przełĢcznikiem
trybu Tiptronic
ŗ Gr.napraw37
Usterka 18163 / P1755
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18163 / P1755
vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3
2008-01-01
Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535
Strona 2 z 16
PrzełĢcznik trybu Tiptronic, do tyłu -F189-
przerwa / zwarcie z potencjałem plus
ª
Przerwa / zwarcie z
potencjałem plus w przycisku
redukcji lub w przewodach
ª
Przerwa/zwarcie z potencjałem
plus w przyciskach trybu
Tiptronic w kierownicy lub w
przewodach
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 011
ŗ OdnoĻnik
– Sprawdzię zasilanie
napiħciowe osłony
mechanizmu przełĢczania
ŗ Rozdział
ª
Uszkodzony przełĢcznik trybu
Tiptronic -F189-
– Sprawdzię zasilanie
napiħciowe osłony
mechanizmu przełĢczania
ŗ Rozdział
– Wymienię osłonħ mechanizmu
przełĢczania z przełĢcznikiem
trybu Tiptronic
ŗ Gr.napraw37
Usterka 18164 / P1756
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18164 / P1756
PrzełĢcznik trybu Tiptronic, rozpoznanie -F189-
przerwa / zwarcie z potencjałem plus
ª
W przewodach łĢczĢcych
prowadzĢcych do podzespołu
jest przerwa lub zwarcie z
potencjałem plus
– Sprawdzię prowadzenie
przewodów i złĢcza wtykowe
wg schematu elektrycznego
ª
Uszkodzony przełĢcznik trybu
Tiptronic -F189-
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 002
ŗ OdnoĻnik
– Sprawdzię zasilanie
napiħciowe osłony
mechanizmu przełĢczania
ŗ Rozdział
– Wymienię osłonħ mechanizmu
przełĢczania z przełĢcznikiem
trybu Tiptronic
ŗ Gr.napraw37
Usterka 18169 / P1761
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18169 / P1761
Blokada włĢczania ӄ elektromagnes -N110-
zwarcie z masĢ
Elektromagnes blokady dŅwigni
przełĢczania zakresów -N110-
nie moŇe zostaę
dezaktywowany, tzn. dŅwignia
przełĢczania zakresów nie
moŇe zostaę przy naciĻniħtym
pedale hamulca wyłĢczona z
połoŇenia „P“ lub „D“
PrzyporzĢdkowanie
ª
Brak zasilania napiħciowego
elektromagnesu blokady
dŅwigni przełĢczania zakresów
-N110-
ª
Uszkodzony bezpiecznik
ª
Zwarcie z masĢ
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 003:z
hydraulicznym sterowaniem
„E17“
ŗ OdnoĻnik
, z
hydraulicznym sterowaniem
„E18/2“
ŗ OdnoĻnik
– Sprawdzię bezpieczniki,
prowadzenie przewodów i
vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3
2008-01-01
 Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535
Strona 3 z 16
hydraulicznego sterowania do
skrzyni biegów
ŗ Gr.napraw00
złĢcza wtykowe wg schematu
elektrycznego
ª
Uszkodzony elektromagnes
blokady dŅwigni przełĢczania
zakresów -N110-
– Sprawdzię działanie elementów
wykonawczych:z
hydraulicznym sterowaniem
„E17“
ŗ Rozdział
, z
hydraulicznym sterowaniem
„E18/2“
ŗ Rozdział
– Przeprowadzię sprawdzanie
elektryczne, etap sprawdzania
nr 2
ŗ OdnoĻnik
i nr 17
ŗ OdnoĻnik
ª
Uszkodzony komputer
sterujĢcy automatycznej
skrzyni biegów -J217-
– Wymienię komputer sterujĢcy
komputer sterujĢcy
automatycznej skrzyni biegów -
J217-
Usterka 18170 / P1762
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18170 / P1762
Blokada włĢczania ӄ elektromagnes -N110-
zwarcie z potencjałem plus
Elektromagnes blokady dŅwigni
przełĢczania zakresów -N110-
nie moŇe zostaę aktywowany w
połoŇeniu dŅwigni przełĢczania
zakresów „P“ i „N“, tzn. przy
nienaciĻniħtym pedale hamulca
dŅwignia nie moŇe zostaę
wyłĢczona z połoŇenia „P“ i „N“
PrzyporzĢdkowanie
hydraulicznego sterowania do
skrzyni biegów
ŗ Gr.napraw00
ª
W przewodzie łĢczĢcym
prowadzĢcym do podzespołu
jest przerwa lub zwarcie z
potencjałem plus
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 003:z
hydraulicznym sterowaniem
„E17“
ŗ OdnoĻnik
, z
hydraulicznym sterowaniem
„E18/2“
ŗ OdnoĻnik
– Sprawdzię prowadzenie
przewodów i złĢcza wtykowe
wg schematu elektrycznego
ª
Uszkodzony elektromagnes
blokady dŅwigni przełĢczania
zakresów -N110-
– Sprawdzię działanie elementów
wykonawczych:z
hydraulicznym sterowaniem
„E17“
ŗ Rozdział
, z
hydraulicznym sterowaniem
„E18/2“
ŗ Rozdział
– Przeprowadzię sprawdzanie
elektryczne, etap sprawdzania
nr 2
ŗ OdnoĻnik
i nr 17
ŗ OdnoĻnik
ª
Uszkodzony komputer
sterujĢcy automatycznej
skrzyni biegów -J217-
– Wymienię komputer sterujĢcy
komputer sterujĢcy
automatycznej skrzyni biegów -
J217-
Usterka 18171 / P1763
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18171 / P1763
Blokada włĢczania ӄ elektromagnes -N110-
vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3
2008-01-01
 Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535
Strona 4 z 16
przerwa
Elektromagnes blokady dŅwigni
przełĢczania zakresów -N110-
nie moŇe zostaę aktywowany w
połoŇeniu dŅwigni przełĢczania
zakresów „P“ i „N“, tzn. przy
nienaciĻniħtym pedale hamulca
dŅwignia nie moŇe zostaę
wyłĢczona z połoŇenia „P“ i „N“
PrzyporzĢdkowanie
hydraulicznego sterowania do
skrzyni biegów
ŗ Gr.napraw00
ª
W przewodzie łĢczĢcym
prowadzĢcym do podzespołu
jest przerwa
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 003:z
hydraulicznym sterowaniem
„E17“
ŗ OdnoĻnik
, z
hydraulicznym sterowaniem
„E18/2“
ŗ OdnoĻnik
– Sprawdzię prowadzenie
przewodów i złĢcza wtykowe
wg schematu elektrycznego
ª
Uszkodzony elektromagnes
blokady dŅwigni przełĢczania
zakresów -N110-
– Sprawdzię działanie elementów
wykonawczych:z
hydraulicznym sterowaniem
„E17“
ŗ Rozdział
, z
hydraulicznym sterowaniem
„E18/2“
ŗ Rozdział
– Przeprowadzię sprawdzanie
elektryczne, etap sprawdzania
nr 2
ŗ OdnoĻnik
i nr 17
ŗ OdnoĻnik
ª
Uszkodzony komputer
sterujĢcy automatycznej
skrzyni biegów -J217-
– Wymienię komputer sterujĢcy
komputer sterujĢcy
automatycznej skrzyni biegów -
J217-
Usterka 18179 / P1771 (tylko samochody bez magistrali CAN)
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18179 / P1771
sygnał obciĢŇenia z komputera sterujĢcego silnika
przerwa / zwarcie z potencjałem plus
Sygnał obciĢŇenia jest
przekazywany z komputera
sterujĢcego silnika do
komputera sterujĢcego
automatycznej skrzyni biegów -
J217-
Informacje pomiħdzy
komputerami sterujĢcymi
wymieniane sĢ poprzez
przewód łĢczĢcy
Warunek rozpoznania usterki:
Sygnał liczby obrotów silnika i
sygnał przepustnicy OK, ale
przez 245 ms nie rozpoznano
sygnału obciĢŇenia
Samochody bez magistrali
CAN
ŗ Gr.napraw00
ª
Przewód łĢczĢcy miħdzy
komputerem sterujĢcym silnika
a komputerem sterujĢcym
skrzyni biegów dla sygnału
obciĢŇenia jest przerwany lub
w przewodzie jest zwarcie z
masĢ albo potencjałem plus
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 009
ŗ OdnoĻnik
– Odczytaę pamiħę usterek
komputera sterujĢcego silnika
ŗ Gr.napraw01
– Przeprowadzię sprawdzanie
elektryczne, etap sprawdzania
nr 23
ŗ OdnoĻnik
ª
Przewód łĢczĢcy do dalszych
podzespołów, które odbierajĢ
ten sygnał (np. komputer
samochodowy), jest przerwany
lub w przewodzie jest zwarcie z
potencjałem plus
ª
Zwarcie w podzespołach, które
równieŇ odbierajĢ ten sygnał
(np. komputer samochodowy)
– Sprawdzię prowadzenie
przewodów i złĢcza wtykowe
wg schematu elektrycznego
– Odczytaę pamiħę usterek
innych podzespołów, np.
zestawu wskaŅników
ŗ Gr.napraw01
ª
Brak sygnału lub nieprawidłowy
sygnał z komputera
sterujĢcego silnika
– Odczytaę pamiħę usterek
komputera sterujĢcego silnika i
usunĢę usterki
ŗ Gr.napraw01
vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3
2008-01-01
  Tabele usterek od usterki 18161 / P1753 do 65535
Strona 5 z 16
Usterka 18180 / P1772 (samochody bez magistrali CAN)
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18180 / P1772
sygnał obciĢŇenia z komputera sterujĢcego silnika
zwarcie z masĢ
Sygnał obciĢŇenia jest
przekazywany z komputera
sterujĢcego silnika do
komputera sterujĢcego
automatycznej skrzyni biegów -
J217-
Informacje pomiħdzy
komputerami sterujĢcymi
wymieniane sĢ poprzez
przewód łĢczĢcy
Warunek rozpoznania usterki:
Sygnał liczby obrotów silnika i
sygnał przepustnicy OK, ale
przez 245 ms nie rozpoznano
sygnału obciĢŇenia
Samochody bez magistrali
CAN
ŗ Gr.napraw00
ª
Przewód łĢczĢcy miħdzy
komputerem sterujĢcym silnika
a komputerem sterujĢcym
skrzyni biegów dla sygnału
obciĢŇenia jest przerwany lub
w przewodzie jest zwarcie z
masĢ albo potencjałem plus
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 009
ŗ OdnoĻnik
– Odczytaę pamiħę usterek
komputera sterujĢcego silnika
ŗ Gr.napraw01
– Przeprowadzię sprawdzanie
elektryczne, etap sprawdzania
nr 23
ŗ OdnoĻnik
ª
W przewodzie łĢczĢcym
prowadzĢcym do kolejnych
podzespołów, które odbierajĢ
ten sygnał (np. komputer
samochodowy), jest zwarcie z
masĢ
ª
Zwarcie w podzespołach, które
równieŇ odbierajĢ ten sygnał
(np. komputer samochodowy)
– Sprawdzię prowadzenie
przewodów i złĢcza wtykowe
wg schematu elektrycznego
– Odczytaę pamiħę usterek
innych podzespołów, np.
zestawu wskaŅników
ŗ Gr.napraw01
ª
Brak sygnału lub nieprawidłowy
sygnał z komputera
sterujĢcego silnika
– Odczytaę pamiħę usterek
komputera sterujĢcego silnika i
usunĢę usterki
ŗ Gr.napraw01
Usterka 18192 / P1784 (samochody bez magistrali CAN)
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18192 / P1784
przewód przełĢczania w górħ i w dół
przerwa / zwarcie z masĢ
Informacje pomiħdzy
komputerami sterujĢcymi
wymieniane sĢ poprzez
przewód łĢczĢcy
Samochody bez magistrali
CAN
ŗ Gr.napraw00
ª
W przewodzie łĢczĢcym
miħdzy komputerem
sterujĢcym silnika a
komputerem sterujĢcym
skrzyni biegów dla
przełĢczania w górħ i w dół jest
przerwa lub zwarcie z masĢ
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 004
ŗ OdnoĻnik
– Odczytaę pamiħę usterek
komputera sterujĢcego silnika
ŗ Gr.napraw01
– Przeprowadzię sprawdzanie
elektryczne, etap sprawdzania
nr 26
ŗ OdnoĻnik
Usterka 18193 / P1785 (samochody bez magistrali CAN)
Polecenie na -VAS 5051 A-
Mo
Ň
liwa przyczyna usterki
Usuwanie usterki
18193 / P1785
przewód przełĢczania w górħ i w dół
zwarcie z potencjałem plus
Informacje pomiħdzy
komputerami sterujĢcymi
wymieniane sĢ poprzez
ª
W przewodzie łĢczĢcym
miħdzy komputerem
sterujĢcym silnika a
– Odczytaę blok wartoĻci
mierzonych 004
ŗ OdnoĻnik
– Odczytaę pamiħę usterek
vw-wi://rl/A.pl-PL.A04.5607.89.wi::23249623.xml?xsl=3
2008-01-01
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl
  • Jak łatwo nam poczuć się tą jedyną i jakież zdziwienie, kiedy się nią być przestaje.

    Designed By Royalty-Free.Org