Photo Rating Website
Start vanitas, A vat-25, uszkujnik-, v1.3, mody
vademecum doradcy ...

vademecum doradcy ubezpieczeniowego, e-książki, ZM [ Pobierz całość w formacie PDF ]
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Waldemar Mielczarek, rok 2008
Autor: Waldemar Mielczarek
Tytuł: Vademecum doradcy ubezpieczeniowego
Data: 29.12.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
email:
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione

jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
...............................................................7
...........................................................................10
.........................................................................10
...........................................16
ZMIEŃ TRYB ŻYCIA
.........................................................................................19
GODNE ZAPAMIĘTANIA
.............................................................................21
MOTYWACJA
....................................................................................................21
GODNE ZAPAMIĘTANIA
............................................................................25
CZY MOŻNA UNIKNĄĆ TRUDNYCH DNI?
....................................................25
GDY CZUJESZ SIĘ JAK INTRUZ
....................................................................30
ZMIANA SPOSOBU MYŚLENIA KLUCZEM
DO SUKCESU
..........................34
PIERWSZY KROK: ROZMOWY
TELEFONICZNE
............................38
PRZYKŁAD I:
..................................................................43
PRZYKŁAD II:
Z JAWNEGO POLECENIA
...............................................................................45
PRZYKŁAD III
...................................................................................................46
PRZYKŁAD IV
...................................................................................................50
PRZYKŁAD V
.....................................................................................................51
GODNE ZAPAMIĘTANIA
............................................................................52
ŚCIEŻKA SPRZEDAŻY
.....................................................................53
ROZMOWA TELEFONICZNA
..........................................................................53
SPOTKANIE
......................................................................................................54
JAK PRZEKONAĆ KLIENTA
DO
.............................................62
ANALIZA FINANSOWA
...................................................................................66
GODNE ZAPAMIĘTANIA
............................................................................68
SPOTKANIE POD TWOJĄ KONTROLĄ
..........................................................72
GODNE ZAPAMIĘTANIA
.............................................................................77
GDY KLIENT MA OBIEKCJE
...........................................................................78
OBIEKCJA SZCZEGÓLNA: ZNAJOMY BROKER
LUB
ZAKUPU SWOJEGO PRODUKTU?
AGENT
............................................................80
OBIEKCJA WIEKU: „JESTEM ZA STARY NA
UBEZPIECZENIOWY
...........85
POMOCNE ZWROTY I PYTANIA
....................................................................87
„NIE” NIE MUSI OZNACZAĆ ODMOWY
........................................................90
ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY
.............................................................................94
PAN „BYĆ MOŻE”, CZYLI PRZYPADEK BARDZO TRUDNY
DO
UBEZPIECZENIE”
................................................................100
LUDZIE KUPUJĄ LUDZI!
..............................................................................103
GODNE ZAPAMIĘTANIA
..........................................................................108
ODMOWA PRZYJĘCIA POLISY UBEZPIECZENIOWEJ
.............................108
TWÓJ RYNEK
.................................................................................115
SZUKASZ DALEKO, A KLIENT JEST BLISKO
..............................................115
POLECENIA
.....................................................................................................116
ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY
ZACZNIJ DOUBEZPIECZAĆ KLIENTÓW
.....................................................118
GODNE ZAPAMIĘTANIA
...........................................................................121
PRZYKŁAD PROFESJONALNEGO POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM,
.......123
JESZCZE JEDEN PRZYKŁAD DOBREJ OBSŁUGI,
......................................130
GODNE ZAPAMIĘTANIA
...........................................................................133
ZŁY MENTOR, CZYLI
OSOBA
TOKSYCZNA
...................................134
.....................136
.........138
GODNE ZAPAMIĘTANIA
..........................................................................138
..........................................138
SWOJEGO
CZY ZŁY MENTOR MIAŁ SWÓJ UDZIAŁ W
TEJ HISTORII?
TOWARU CZY TEŻ USŁUGI,POTRAFISZ ZROBIĆ NA
NIM
DOBRE
........................................................139
......................139
CZY PRZYCHODZĄC DO KLIENTA NA UMÓWIONE SPOTKANIE,
ZAWSZE JASNO OKREŚLASZ, KIM
PIERWSZE
WRAŻENIE?
SPOTKANIA?
..........................................................................................139
CZY KONTAKTUJESZ SIĘ OSOBIŚCIE?
..............................................140
CZY ZAWSZE ODKRYWASZ, CZEGO
JESTEŚ
I JAKI
JEST CEL
KLIENT
POTRZEBUJE?
.........140
CZY STARASZ SIĘ, BY KLIENT WIEDZIAŁ,
CO
DAJE
................................................................141
CZY ZAWSZE JEDZIESZ NA SPOTKANIE PRZYGOTOWANY?
.........141
CZY ZAWSZE CZEKASZ Z ROZMOWĄ O
MU
JEGO
POLISA?
UBEZPIECZENIACH,

OBOJE
142
CZY BOISZ SIĘ ROZMAWIAĆ NA TEMAT KONKURENCJI?
............143
CZY ZAWSZE OPIERASZ SPRZEDAŻ
NA
MAŁŻONKOWIE USIĄDĄ DO STOŁU RAZEM Z
TOBĄ?
POTRZEBACH
...............................................................143
CZY SPRZEDAJĄC UBEZPIECZENIE, ZAWSZE
KLIENTA?
OCHRONĘ?
............................................................................................144
CZY ZAWSZE JESTEŚ OBIEKTYWNY?
................................................145
CZY ZAWSZE PREZENTUJESZ KILKA RÓŻNYCH ROZWIĄZAŃ?
...145
CZY ZAWSZE POLECASZ
KONKRETNY RODZAJ UBEZPIECZENIA?
.........................................145
CZY ZAWSZE UPEWNIASZ SIĘ, ŻE TO, CO
PODKREŚLASZ
ODPOWIADA MU?
.................................................................................146
CZY ZAWSZE DOSTARCZASZ POPRAWNYCH
I ADEKWATNYCH
NABYŁ
KLIENT,
.......................................................146
CZY CZASAMI OMAWIASZ SZCZEGÓŁY?
...........................................146
CZY ZAWSZE OMAWIASZ KOSZTY?
...................................................146
CZY PODCZAS SPOTKANIA
MÓWISZ PO POLSKU, ZROZUMIALE?
...............................................147
CZY KSZTAŁCISZ SWOICH KLIENTÓW?
............................................147
CZY JESTEŚ WYSTARCZAJĄCO CIERPLIWY?
...................................147
INFORMACJI?
  CZY ZAWSZE SPRAWIASZ, BY KLIENCI CZULI, ŻE
OTRZYMUJĄ
WARTOŚĆ ADEKWATNĄ DO
WARTOŚCI
ICH PIENIĘDZY?
............147
CZY NA PEWNO GWARANTUJESZ
OBSŁUGĘ
.........................................................148
CZY ZAWSZE BIERZESZ OD KLIENTA POLECENIA?
.......................148
CZY JESTEŚ SPRZEDAWCĄ WYSOKIEJ KLASY?
...............................149
GODNE ZAPAMIĘTANIA
..........................................................................149
ZŁOTE ZASADY PROFESJONALNEGO
WYSOKIEJ
JAKOŚCI?
...........................150
CUDOWNY TEKST
.........................................................................152
ZAKOŃCZENIE
...............................................................................155
AGENTA
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl
  • Jak łatwo nam poczuć się tą jedyną i jakież zdziwienie, kiedy się nią być przestaje.

    Designed By Royalty-Free.Org