uwodzicielska sprzedaz, MOTYWACJA, PSYCHOLOGIA SUKCESU, rozwój osobisty
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment pełnej wersji pod tytułem: Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, Darmowa publikacja dostarczona przez Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z © Copyright for Polish edition by Data: 23.01.2008 Tytuł: Uwodzicielska sprzedaż (fragment utworu) Autor: Rafał Graj Wydanie I Projekt okładki: Marzena Osuchowicz Korekta: Anna Popis-Witkowska, Lidia Kaźmierczak Skład: Anna Popis-Witkowska Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: EMAIL: Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI ............................................................................. 6 JAK POWSTAŁ PROJEKT „UWODZENIE W SPRZEDAŻY” ............... 7 Dlaczego warto wykorzystać uwodzenie w sprzedaży? ...................................... 8 ............................................................................................. 11 POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI ................................................. 13 ........................................................................... 14 Żeby coś kupić, najpierw musisz coś sprzedać .................................................. 17 Pasja .................................................................................................................. 19 ............................................................ 20 ...................................................................................... 22 Daj klientowi to, czego chce – i jeszcze więcej... .............................................. 22 Zasada „win to win” ........................................................................................... 24 Twoja pewność siebie... .................................................................................... 25 Zatrzymaj klienta na dłużej ............................................................................... 26 Tajemnice systemów sprzedaży ........................................................................ 27 Po co w ogóle tworzyć systemy? ................................................................... 27 I Prostota ....................................................................................................... 29 II Łatwa kontrola .......................................................................................... 29 III Jednolitość ............................................................................................... 29 IV Szczelność ................................................................................................. 29 V Efektywność ............................................................................................... 29 VI Elastyczność ............................................................................................. 30 UWODZICIELSKA MOWA CIAŁA .................................................... 31 Co to jest mowa ciała? ........................................................................................ 31 Dlaczego korzystać z mowy ciała w uwodzeniu w sprzedaży? .......................... 31 Twój chód i biodra ............................................................................................. 34 Ustawienie nóg .................................................................................................. 35 Biżuteria i długopis ............................................................................................ 37 Zakończenie ....................................................................................................... 40 Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciała ........................................ 40 SPOSÓB UBIERANIA SIĘ ................................................................ 42 Jak cię widzą, tak cię piszą ................................................................................ 43 Klasyczny ubiór .................................................................................................. 45 Cechy ubioru kobiety z klasą ............................................................................. 47 I na koniec – zapach .......................................................................................... 49 Sztuczki tuszujące niedoskonałości .................................................................. 50 Nierealna piękność wzorem kobiecości ............................................................ 52 TON GŁOSU ..................................................................................... 54 DOPASOWANIE I KOTWICE ............................................................ 57 Dopasowanie ...................................................................................................... 57 Lingwistyka ................................................................................................... 58 Twoja mowa .................................................................................................. 58 Kotwice .......................................................................................................... 59 PSYCHOLOGIA MĘŻCZYZNY .......................................................... 61 Różnice w myśleniu kobiety i mężczyzny .......................................................... 61 W jaki sposób mężczyźni postrzegają kobiety? ................................................ 63 Biologia szukania partnera ................................................................................ 67 MAGIA JĘZYKA ............................................................................... 68 Linia czasu a lingwistyka ................................................................................... 69 Przyszłość ...................................................................................................... 69 Przeszłość ...................................................................................................... 70 Teraźniejszość ............................................................................................... 70 Kasowniki „nie” i „ale" ....................................................................................... 71 Słowo „nie" ..................................................................................................... 71 Słowo „ale” ..................................................................................................... 72 Struktura metamodelu ...................................................................................... 74 Usunięcie ....................................................................................................... 75 Generalizacje ................................................................................................. 77 Zniekształcenia .................................................................................................. 78 Potencjalny wybór ............................................................................................. 80 NIEZWYKŁY COACHING „UWODZENIE W SPRZEDAŻY” ............. ĆWICZENIA CZYNIĄ MISTRZA ....................................................... 89 Ćwiczenie 1 ......................................................................................................... 91 Ćwiczenie ....................................................................................................... 91 Cel ćwiczenia .................................................................................................. 91 Rady ............................................................................................................... 91 Ćwiczenie 2 ........................................................................................................ 92 Ćwiczenie ....................................................................................................... 92 Cel ćwiczenia ................................................................................................. 92 Uwagi ............................................................................................................. 92 Ćwiczenie 3 ........................................................................................................ 93 Ćwiczenie ....................................................................................................... 93 Cel ćwiczenia ................................................................................................. 93 Uwagi ............................................................................................................. 93 Książka a szkolenie na żywo .............................................................................. 94 Misja 1 ............................................................................................................ 95 Misja 2 ........................................................................................................... 96 NAJLEPSZE ZAKOŃCZENIE ........................................................... 98 83 UWODZICIELSKA SPRZEDAŻ – darmowy fragment – Rafał Graj ● str. 5 Wprowadzenie Witam, nazywam się Rafał Graj, jestem specjalistą, jeśli chodzi o naj- nowsze techniki sprzedaży. Pewnego dnia zapragnąłem uczyć mądrego podejścia do życia. Kiedyś narodziło się we mnie pragnienie bycia nauczycielem – i teraz spełniam swoje marzenie, kocham ludzi i pragnę, by było im w życiu jak najlepiej. Słowo „nauczyciel” oznacza dla mnie powołanie i pasję – biorę odpowiedzialność za twoje cele i traktuję to bardzo poważnie. Moim priorytetem jest to, byś uczyła się najlepszych technik – takich, które działają i przyniosą ci sukces. Ja proszę cię tylko o jedną rzecz – o to, byś mi zaufała. Tylko wtedy będę mógł przekazać ci w pełni to, co jest ci potrzebne. Jestem wła- ścicielem firmy szkoleniowej Secret Sales i zaj- muję się zawodowo byciem trenerem handlowców, biznesmenów oraz ludzi, którzy inwestują w swój rozwój. W wolnych chwilach zaj- muję się nauczaniem osób niepełnosprawnych – przystosowuję je do świata, używając technik neurolingwistycznego programowania. Gdybym miał opisać Rafała w dwóch zdaniach: Niezwykły człowiek z niezwykłą wiedzą i energią. Każdy, kto jesz cze myśli, że czegoś nie umie lub nie może – powinien jak najszyb ciej poznać Rafała na żywo. Mirosław Bakulski – właściciel firmy Copyright by Wydawnictwo & Rafał Graj
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.planette.xlx.pl
|
|
|
Tematy
Startuzaleznienia-testy, ★ DIETY i spółka, Terapia, Psychoterapia, Uzależnienia, Alkohol, Testyuzależnienie od technologicznych nowinek, PSYCHOLOGIA, UZALEŻNIENIAUpowszechnienie norm prawa dotyczących dyskryminacji a kształtowanie prawidłowych relacji międzyludzkich w stosunkach pracy (2007), SOCJOLOGIA, PSYCHOLOGIA,Uzależnienie od alkoholu i jego wpływ na postawy i rozwój dzieci z rodzin, studia, oligo, psych kliniczna, rodziny dysfunkycjne, alkoholizmustawa o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, akty prawne i orzecznictwo 2010-2011 [całkowicie darmowo na isap.sejm.gov.pl lub curia.europa.eu]Uzależnienie od internetu (siecioholizm) wśród młodzieży licealnej – konsekwencje zdrowotne i psychospołeczneustawa o przeciwdzialaniu narkomanii 2005, psychoprofilaktyka patologii społecznejustawa o rynku pracy, pedagogika psychologia coaching doradztwoustawa o ochronie zdrowia, psychoprofilaktyka patologii społecznejustawa o ochronie zabytkow,
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plagromirex.xlx.pl
|